Fit Studio O.K. v Táboře

FIT STUDIO OK, návrat na úvodní stránku. Novinky & Aktuality
26.11.2017 PŘIPOMÍNÁME!!!

Z důvodu víkendového školení instruktorky dnešní PILOXING s NINOU od 17.00 neprobíhá. ... více

26.10.2017 DNES CVIČÍME!!!

Ačkoliv jsou podzimní prázdniny, my cvičíme podle rozvrhu, tak přijďte! ... více

01.10.2017 NOVĚ!!!

KAŽDOU NEDĚLI JSOU PRO VÁS V NAŠÍ NABÍDCE OPĚT 2 LEKCE ... více

20.09.2017 FIT OPEN DAYS

22.-23.9.!!! Všechny lekce a doprovodný program ZDARMA, dárky pro všechny účastníky, dny plné pohybu a inspirace! ... více

03.09.2017 ZAČÍNÁME 4.9.!!!

Opět je tady podzim plný pohybu a inspirace a my se na Vás všechny těšíme :o)) ... více

03.06.2007 - Nebojte se step aerobiku,

díky kterému můžete skvěle tvarovat a zpevňovat především hýždě ,boky, nohy

K oblíbeným formám aerobního cvičení patří již několik let STEP AEROBIC.Využívá se při něm speciální stupínek-step, na který se v rámci choreografie vystupuje a sestupuje.Tělo se tak musí vypořádat se zvýšenou zátěží na spodní část těla, tedy na zadek a nohy.A právě tyto partie potřebuje a chce téměř každá žena formovat do ideálních tvarů.Ačkoliv je hudba na step ae pomalejší než jsme zvyklí v klasických hodinách aerobiku, výdej energie se vyrovná běhu.A na rozdíl od běhu, při němž dopadáte z výšky a zátěž na klouby je několikanásobkem vaší váhy, zatěžuje step ae váš kloubní aparát podstatně méně.

Step aerobic se vyvinul z rehabilitačního cvičení pro pacienty po operaci kolenních kloubů! Při špatně prováděných pohybech v hodině však může dojít k poškození právě těchto kloubů.Nezbytně nutné je tedy cvičit pod vedením kvalifikovaného instruktora a nejlépe na originálních stepech z umělé hmoty(na našem trhu patří k nejlepším stepy REEBOK), které svým tvarem umožňují měnit individuálně výšku stepu a zvyšovat tak intenzitu cvičení.Je zároveň tvarován tak, aby se předešlo zranění cvičenců v důsledku převržení stepu, má odpružení, které výrazně snižuje zátěž na kloubní aparát.

Účinnost step aerobiku se výrazně zvýšíi správným držením těla. Při cvičení nezapomínejte ramena tlačit vzad, hrudní kost míří vzhůru, nepropínejte kolena, důležité je zpevnit břicho a hýždě.Posilování, které se zařazuje do 2.části lekce, je většinou zaměřeno na horní část těla a břicho, kvůli kompenzaci zátěže.Důkladný strečink, zejména lýtek a stehen, by měl být samozřejmostí .V roce 1986 předvedla cvičitelka Gin Miller poprvé veřejnosti cvičení na stupíncích.

Step aerobic, perfektní kardio trénink,byl na světě!

 

 

VÍTE,JAK SE OBOUT NA CVIČENÍ?

Inspirovali jsme Vás a chystáte se „vyrazit „ do tělocvičny? Pokud to se svým sportováním myslíte vážně, zapomeňte na plátěné kecky nebo staré „prestižky“ uložené ve skříni.Koledujete si v nich o pěkný malér.Vyberte si obuv, která je určená pro danou fyzickou aktivitu.Nevhodně zvolená obuv se rychleji opotřebuje, nepodpírá vaší nohu na správných místech a zvyšuje se tím i riziko zranění. Obuv na jakýkoliv druh aerobiku by měla být pevná, lehká a dostatečně stabilní, s boční podporou, s odpruženou špičkou i patou(to aby byla schopná absorbovat 2-5násobný náraz vašeho těla při každém dopadu) a v kotníkové výšce(prevence vymknutí).U kvalitních značkových bot počítejte s investicí  cca 2.500 - 4.000Kč. Pokud nechcete investovat do bot určených jen na aerobic a děláte i jiné sporty, zvolte tzv.cross-training obuv pro víceúčelové sportování.Používáte-li boty více než 4x týdně, měli byste je každých 6 měsíců vyměnit!

Několik dobrých rad, než vyrazíte na nákup:

- vyzkoušejte více párů

- nakupujte ve specializovaných prodejnách

- na nákup se vydejte spíše v odpoledních hodinách, kdy je vaše noha „opuchlá“ po celodenním zatížení, protože

taková bude i při sportování

- boty zkoušejte s ponožkami, v nichž budete trénovat a chvíli v nich zůstaňte, klidně vyzkoušejte i pár poskoků

- velikost by měla být následující: když palec „natěsníte“ do špičky boty, měli byste mít za patou mezeru na prst.

© 2006 Fit Studio OK a Mašina |